Opmerkelijke/leuke berichten van de week!

Vandaag een lijstje met nieuwtjes/berichten die mij (en vaak vele anderen!) deze week zijn opgevallen. Heerlijk vind ik het om op internet bijzondere berichten of filmpjes te zien. Ik deel ze hieronder!

Konijn ruilen voor een miljoen?

images

  • Hoewel ze al twee jaar hiermee bezig zijn, las ik deze week met veel verwondering over het ruilduo Albert Klein Haneveld en Stefan Egberts. Een gratis konijn van markplaats hebben ze uiteindelijk kunnen ruilen voor een luxe appartement voor 6 personen. Het tweetal wil doorgaan met ruilen tot ze een miljoen hebben. Wanneer ze een miljoen hebben willen zij een film maken over al hun belevenissen….hm dat gaat waarschijnlijk ook wel een leuk bedragje opleveren voor deze mannen!

Stop the knot!

stoptheknot

  • https://www.youtube.com/watch?v=a8YgTaMyZRk Dit filmpje ‘stop the knot’ is al meer dan 5 miljoen keer bekeken op youtube. Normaal klik ik niet heel snel wat van de startpagina van youtube aan, maar deze keer was ik toch erg nieuwsgierig. En wat ik normaal ook bijna nooit doe is heel het filmpje afkijken. Maar bij dit filmpje was ik te overdonderd/verbaasd, of nee verbijsterd, ja vooral verbijsterd… Vol ongeloof keek ik toe hoe er in dit filmpje 3 mannen hun knotjes kwijtraakten. Ik wist niet wat ik er van moest vinden. Hilarisch, of zielig. Maar er is ondertussen al een nieuwe video online gekomen met hun excuses. Hieruit blijkt dat ze de mannen met de knotjes (de nu knotteloze mannen) alle drie kenden.

Echte liefde.

  • Aaaw wat was ik geraakt door het bericht over de zwaan Koosje. Deze zwaan uit het park de Efteling leefde altijd samen met zijn vriendin Keesje. Sinds Keesje overleden is staat Koosje veel bij een prullenbak. Reden hiervoor is dat hij in de prullenbak zijn Keesje denkt te zien, in plaats van zijn spiegelbeeld.

Eetbare koffiebekers?

  • Op de site www.waarmaarraar.nl las ik vandaag dat Kentucky fried chicken aan eetbare koffiebekers werkt… Ik lust geen koffie, maar als deze bekers er ook voor thee of chocomel zijn word ik fan!

Sim(pel) leven.

1XBcMx5

  • Op facebook kwam deze afbeelding voorbij van de sims. Bij het onderste plaatje moest ik wel even lachen. Was het maar mogelijk om zo van de één op andere dag te beslissen welke cariérrerichting je neemt. En dan ook nog op een gemakkelijke manier promotie maken… Yes please!

Oehoe gevaar:

  • Over de agressieve oehoe uit Purmerend wordt zelfs in het buitenland gesproken. Mensen in Purmerend worden geadviseerd om met een paraplu de straat op te gaan waar de oehoe gezien is. Britt Dekker (ja die van ‘echte meisjes’) kon net ontsnappen aan de oehoe. Ze twitterde de oehoe gezien te hebben, maar niet te zijn aangevallen. Nou gelukkig maar…

Enkeltje mars?

– Zou jij het aandurven? Een enkeltje naar de planeet Mars? Ik zou er zelf niet aan moeten denken, maar meer dan 200.000 mensen meldden zich hiervoor aan. Na een groot selectieproces hopen de eerste mensen in 2024 op mars te landen. En natuurlijk zijn er plannen om de achterblijvers op aarde op de hoogte te houden. Endemol was ook in onderhandeling hiervoor, maar deze week werd bekend dat de onderhandelingen met Endemol op niets zijn uitgelopen en dat ze er niet langer meer bij betrokken zijn.

Sneeuwballenpret:

836131_500n

  • Agossie! Op de site van Vadim; ( http://vadimtrunov.35photo.ru/), zijn echt de meest schattige foto’s van eekhoorns te vinden. op http://www.wtf.nl zag ik een artikel met deze superschattige diertjes voorbij komen. En aaah. Ja aaahh…wat mooi en ontzettend lief! Op de foto’s zie je de eekhoorns met een sneeuwbal ‘spelen’. Of nou ja zo lijkt het. In werkelijkheid vechten ze om wintervoedsel. Het leverde in iedergeval erg mooie plaatjes op.

Welke kleur zie jij?

naamloos

  • En dan was daar natuurlijk ineens DE jurk. De jurk maakte op internet heel wat los. Is het een wit met goudgekleurde jurk, of toch een blauw met goud/zwart gestreepte? Gelukkig werd er gisteren op rtl late night een duidelijke verklaring gegeven, waarom de jurk door verschillende mensen anders werd gezien. Zo kon ik in iedergeval weer rustig gaan slapen.

Geef een reactie

