Happies

happies

De hele week schrijf ik iedere dag de positieve momentjes die ik voel en meemaak op. Hieronder de happy momentjes/dingetjes van vorige week!

24 februari 2015

  • Vandaag is mijn eerste blogpost online gekomen! Ik vind het stiekem doodeng. Bijna had ik het weer verwijderd. Toch besluit ik nog even door te zetten, of nou ja even, eigenlijk gewoon heel lang.
  • Lekker naar buiten geweest om boodschapjes te doen en het zonnetje scheen ook nog eens heerlijk!
  • Vandaag werd ik teruggebeld voor een sollicitatie die ik had gedaan. Dat het uiteindelijk iets gaat worden is een kleine kans, maar de vrouw met wie ik gesproken had was in ieder geval enthousiast. En dat geeft een goed gevoel.
  • Jeej ook weer vandaag gereageerd op een vacature. Hopelijk krijg ik er snel een reactie op.
  • Vanuit mijn huisje mensen zien hardlopen op de dijk. Zo motiverend om te zien. Ik heb hierover een challenge bedacht die ik in de maand maart aanga.
  • Vandaag begonnen om een spijkerbroekje op te leuken.

P1030389

  • De vaat gedaan. Op de één of andere manier vind ik dit vaak zo lekker rustgevend. Muziekje op en mijn hoofd leegmaken. Voordeel dat het aanrecht ook zo lekker leeg is daarna.
  • Vanavond kip tandori gegeten. Ja, zo’n knorr wereldgerecht pak. Mijn vriend en ik zijn er gek op. Helemaal mooi dat ze nu voor 50% korting bij de plus te koop zijn.

25 februari 2015:

  • Gezellig bij mijn lieve oma langsgeweest. Heel erg verwend met allemaal lekker eten, jammie!
  • Ook nog samen met mijn oma een cake gebakken.

20150225_123902

  • En die rook lekkerrrr!
  • Eind van de ochtend alleen maar regen gehad, maar precies toen ik weg moest met de fiets werd het droog, yeah!
  • ’s middags een vriendin geholpen met een lastig klusje. Gaf veel voldoening en was ook nog eens gezellig!
  • Een nieuw goedkoop stofje gevonden in een stoffenwinkel en ik weet al precies wat ik ermee wil gaan doen. Nu nog hopen dat het gaat lukken ;).
  • De evy mp3’s gedownload voor de hardloop challenge. Ik ben heel erg benieuwd of het wat is. Volgende week ga ik het uittesten.
  • Heerlijk nu onder een dekentje op de bank blogposts typen. Oh en ook nog een superlekker theetje erbij drinken. (appeltaart thee…!)
  • Vanavond nog ‘door het oog van de naald’ kijken en dan eens een keertje op tijd naar bed.

26 februari 2015:

  • Naar vrijwilligerswerk geweest en daar gewerkt met lieve lachende kindjes.
  • Weer eens bij mijn ouders blijven eten. Het eten smaakt extra lekker als ik het niet zelf hoef te maken.
  • Lekker thuis voor de buis met comfy trui, joggingbroek en pantoffeltjes aan.

27 februari 2015:

  • Een hapje gegeten met een vriendin die ik niet heel vaak zie. Gezellig wat bijgekletst en heel lekker bananenbrood op!
  • Vrolijke verhalen van anderen aanhoren, maakt mij ook blij!
  • Vanuit het centrum terug naar huis fietsen in het zonnetje.
  • Helaas niets meer teruggehoord op de vacature waar ik dinsdag voor werd teruggebeld, maar wel het doorzettingsvermogen hebben om vandaag weer een sollicitatiebrief weg te sturen.
  • Begonnen aan een nieuw boek. Helaas ben ik niet lid van de bibliotheek (zit hier nog wel over na te denken), want ik ben gek op lezen!

28 februari 2015:

  • Vroeg wakker en ontbijten met wentelteefjes.
  • Gebeld worden door een vriendin en afgesproken om maandag samen te gaan hardlopen (woehoe al goed bezig voor mijn challenge ;)! ).
  • Buiten uit de wind in het zonnetje zitten. De kat van een paar huizen verder komt vaak bij ons op bezoek. Vandaag kwam hij ook gezellig in ons tuintje erbij zitten.
  • Leuke avond bij mijn ouders doorgebracht. Lekker gegeten en gezellig met z’n allen voor de televisie.
  • Overzicht gemaakt van mijn financiële uitgaven. Dit gaf wat meer rust in mijn hoofd.

1 maart 2015:

  • Bananenbrood gemaakt. En jeej deze is nog best goed gelukt al zeg ik het zelf!

bananen10

  • Wasje gedaan en weer eens buiten kunnen hangen. Was snel droog vandaag met de harde wind.
  • Hmmm de geur van net gewassen kleding!
  • Begonnen met een nieuw zelf maak kleding projectje.
  • Zoete aardappels uit de oven….hmmm

Nou, best een goed en positief overzicht van vorige week. Hopelijk wordt deze week ook weer erg leuk en productief!

Geef een reactie

