Zelfmaakprojectje

vestje1Gisteren ben ik weer creatief bezig geweest. Vandaag show ik hier mijn zelfmaakprojectje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog erg onzeker over ben. Al mijn projectjes zijn eigenlijk nog maar oefendingetjes. Ik ben een cursus aan het volgen om zelf mijn kleding te kunnen gaan maken. Hopelijk is er dus na een tijd wat verbetering te zien 😉

Oké klik verder om te zien wat ik van deze stof heb gefabriceerd!

Dit vrolijke stofje kwam ik tegen in de stoffenwinkel hier in de buurt. De kleurtjes trokken mij wel aan. Ook het prijsje was heel fijn. Dat is wel het voordeel van zelf kleding kunnen maken. Voor een klein prijsje is er veel leuks te maken.

P1030303

Van dit stofje besloot ik een overslagshirt te maken met lange mouwen.

20150305_155842

Nou op de foto ligt het shirt er lekker vormloos bij. Ik kreeg het niet goed op de foto. Hieronder een aan-foto;

verst

Jep, een spiegelselfie. Ik haat foto’s van mezelf maken. Of nouja haat is misschien weer een te groot woord. Maar nee, foto’s van mezelf maken vind ik heel ongemakkelijk. Ik weet niet goed welke houding ik moet aannemen en ik weet niet goed hoe ik moet kijken. Maar hé dat was voor deze foto niet erg, want mijn gezicht werd er toch afgeknipt (pfjoe!)

Omdat het zo lekker weer was vandaag heb ik in de tuin een poging gedaan om de achterkant op de foto te zetten. De kleuren van het shirt lijken hier anders dan op de andere foto’s.

vestje3

Sorry voor de afgeknipte foto’s. Ik wil mijn gezicht er niet op hebben…

Alhoewel dit shirtje verre van perfect is en er nog heel veel aan verbeterd kan worden, ben ik toch best tevreden met deze eerste poging. Ik heb nog meer stofjes liggen en daarmee oefen ik verder. Iedere week laat ik op mijn blog mijn oefenresultaatjes zien. Ik hoop dat ze dan steeds iets beter worden, dat zou toch wel erg leuk zijn :)!

Een gedachte over “Zelfmaakprojectje

Geef een reactie

