Happies

happiess

De hele week schrijf ik iedere dag de positieve momentjes die ik voel en meemaak op. Hieronder de happy momentjes/dingetjes van vorige week!

2 maart 2015:

  • Vanmorgen weer naar vrijwilligerswerk geweest. Ik ga twee keer in de week. Het geeft mij een goed en vrolijk gevoel.
  • Er kwam iemand van de upc langs om wat vragen te stellen. En van haar kreeg ik daarna nog een lekkere zak popcorn. Die was snel leeg natuurlijk 😉
  • ’s avonds samen met een vriendin hardgelopen in een groep bij de sportschool. En dat was super gezellig. Nu alweer zin om volgende week maandag te gaan hardlopen.

P1030603

3 maart 2015:

  • Op internet wat gezocht naar hardloop leggings. De prijsjes waren wat minder leuk, maar is een mooi doel als ik weer kan gaan sparen.
  • Achter elkaar twee Disney films gekeken. Blijft leuk! En tja soms is het gewoon moeilijk om iedere dag productief te zijn. Ik nam mijzelf voor om woensdag niet meer lui op de bank te zitten.

4 maart 2015:

  • Woensdag had ik een grote schoonmaak in mijn huisje. Van te voren heb ik er nooit zin in. Ik stel het zo lang mogelijk uit. Vandaag moest ik er van mezelf echt aan gaan beginnen. Maarr als ik dan eenmaal begin, dan ben ik niet meer te stoppen! Met het resultaat was niet alleen ik heel blij, maar ook mijn vriend kon het erg waarderen.

5 maart 2015:

  • Uitnodiging krijgen voor een sollicitatiegesprek. Helaas is het achteraf niets geworden en is het gesprek ook niet doorgegaan. Maar dat geeft niet. Eindelijk had ik het idee even niet meer onzichtbaar te zijn. Het geeft mij nieuwe energie om weer meer sollicitatiebrieven te gaan schrijven en sturen.
  • Reacties krijgen op mijn blog. Ik vind het aan de ene kant een heel eng idee dat er mensen mee kunnen lezen, maar aan de andere kant word ik er ook heel erg vrolijk van.

6 maart 2015:

  • Naar het centrum geweest en daar wat rondgekeken in verschillende winkels, maar niets gekocht. En dat is alleen maar goed.
  • Op de markt kocht ik wel een stofje voor 3 euro.

P1030592

Ja weer een stofje met veel vrolijke kleurtjes! Hmm nog even bedenken wat ik er van ga maken en of ik dit stofje al voor aankomende week wil gebruiken.

  • Begonnen om to do lijstjes bij te houden in een notitieboekje.

lijst

7 maart 2015:

  • Vandaag was ik vroeg wakker. Ik begon de dag goed met het schrijven en versturen van een sollicitatiebrief.
  • Lekker buiten een stukje gelopen. Zo heerlijk om zoveel mensen buiten te zien. Ik geniet er echt weer van. Iedereen kijkt vrolijk en heeft weer zin om dingen te ondernemen.
  • Lekkere luie zaterdagavond gehad. Pannenkoeken met spek gegeten en ’s avonds nog taart en chips op. Mag best voor een keertje 😉

8 maart 2015:

2015-03-09 07.58.38

  • Mooi weer vandaag! Aaaah lekker in het zonnetje gezeten met een lekker drankje erbij en een goed boek. Ik kreeg al vakantiekriebeltjes!

P1030583

  • Voor het eerst een citroen meringue taart gemaakt. Ik was er stiekem best wel trots op.

Een gedachte over “Happies

Geef een reactie

