Zelfmaakprojectje 2

P1030664

Jaaa! vandaag weer een zelfmaakprojectje! Eerlijk gezegd is het nog niet helemaal af. Ik moet nog een aantal dingetjes nakijken en nog netjes afwerken. Toch vandaag al wat foto’s!

P1030592

Deze leuke stof kocht ik op de markt en was echt super goedkoop! €1,50 per meter. Ik kocht 2 meter van deze stof en was dus €3,00 kwijt.

Ik ben gek op vrolijke stofjes met een printje. Vooral nu het steeds mooier weer begint te worden, word ik extra aangetrokken door kleur en vrolijkheid. Ik moest een tijdje nadenken wat ik van deze stof wilde gaan maken. het liefst had ik een blouse met korte mouwen gemaakt, maar daar ben ik nog niet helemaal klaar voor. Ik besloot daarom een los casual vestje te maken met korte mouwen.

outfit1

Jaja héél erg gefotoshopt! Maar daar heb ik een goede reden voor. Deze foto maakte ik namelijk in mijn slaapkamer en daar was het echt een gigantische bende. Tijdens het foto’s maken viel mij dit eigenlijk niet op. Maar na het terug kijken van de foto’s schrok ik hier wel een beetje van. Vandaar dat ik het op deze manier maar opgelost heb.

P1030732

Kijk die kleuren! Ik vind het zo’n gezellig stofje!

Maar ik twijfel nog een soort van. Ik had namelijk ook even gekeken hoe het eruit ziet als ik een overslagshirtje ervan zou maken.

P10306321

Twijfel twijfel…. Het ziet er op de foto ook een beetje rommelig uit nu, omdat ik de punten van het vestje voor de foto even in mijn broek had gepropt. Ik denk dat ik toch maar kies voor een simpel los vestje. Ideaal voor in de zomer op het strand ofzo 🙂

Oja! Ik had nog wat stof over! Leuk voor een dun sjaaltje! Niet gek voor €3,00, toch?

P1030713

4 gedachtes over “Zelfmaakprojectje 2

  1. Wat een leuk idee! Heb je toevallig een beschrijving ervan? Ik zou het namelijk een gigantisch leuk idee vinden om het zelf te maken, voor in de lente bovenop een shirtje.

    Misschien kun je trouwens touwtjes maken binnenin je truitje, zodat je hem en als vest en omslag shirt kan dragen?

    • Dankjewel voor je leuke berichtje! Ik ben nog superonzeker over dingen die ik zelf maak. Ze zijn ook nog verre van perfect. Dit vestje heb ik een beetje op de gok gemaakt. Maar ik vind het wel leuk om er een beschrijving (of misschien filmpje) van te gaan maken. Ik kwam tijdens het maken ervan, wel een paar dingetjes tegen die ik graag anders had willen doen, dus is voor mij ook een goede oefening om nog zo’n vestje te maken. Ik ga kijken of dit voor volgende week lukt :). En leuke tip voor die touwtjes! Daar ga ik ook nog mee aan de slag.

Geef een reactie

