Happies

happies3

De hele week schrijf ik iedere dag de positieve momentjes die ik voel en meemaak op. Hieronder de happy momentjes/dingetjes van vorige week!

9 maart:

  • Maandag begon ik de week goed door naar mijn vrijwilligerswerk te gaan.
  • ’s avonds weer in een groepje hardgelopen. (jaja het gaat nog steeds goed met de challenge) Ik ben verbaasd dat ik het nog zo goed kan volhouden. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
  • Een goede vacature gevonden. Stiekem heb ik wel hoop dat ik op gesprek mag komen hiervoor!
  • Weer wat ‘oude’ nummertjes tegengekomen op youtube. Zo leuk om terug te horen! Ook grappig om de clips er van toen bij te zien. Zo anders dan dat ze nu zijn.

10 maart:

  • Vandaag een productieve dag gehad. Weer druk gewassen en schoongemaakt. Ook nog veel geschreven voor mijn blog. Dat geeft mij een supergoed gevoel.
  • Ook druk bezig geweest met de financiën. Plannen gemaakt om de komende maanden te gaan bezuinigen. Hierdoor heb ik wel iets meer rust in mijn hoofd gecreëerd. Helemaal zorgeloos kan ik mij nog steeds niet voelen, maar dit was een goede stap om een klein beetje rust in mijn hoofd te krijgen.

11 maart:

P1030732

  • Vestje gemaakt voor mijn zelfmaakprojectje. Superleuk om met zo’n vrolijk stof te werken.
skeeleren

Foto van vorig jaar…:)

  • ’s middags nog geskeelerd! Dat was alweer een jaar geleden. Helaas deden mijn voeten daarna best wel zeer. Maar het was wel weer heerlijk om te doen.
  • ’s avonds at een vriendin gezellig mee.

12 maart:

  • Oh wat een heerlijk weer was het! ’s ochtends heb ik met de kindjes van het vrijwilligerswerk veel gelachen. Ook veel complimentjes en leuke gesprekken gehad op mijn vrijwilligerswerk. En daar kreeg ik weer heel veel energie en een goed gevoel van.

20150316_114707

  • Lekker een stuk gefietst langs het water. Even proberen mijn hoofd leeg te maken en alleen te genieten. Dit ging best aardig!
  • Daarna langs mijn lieve oma geweest en de rest van de middag alleen nog maar in het zonnetje gezeten en gezellig bijgekletst.
  • Afgesproken met een oudcollega. Ik was een beetje bang dat ze veel verhalen en nieuwtjes over mijn oude werkplek zou hebben, maar dat viel gelukkig wel mee. We hebben een hele gezellige avond gehad en veel gelachen! Ja we gaan snel weer eens afspreken.

13 maart:

  • Op de markt weer een nieuw stofje gescoord. Deze keer wil ik mij gaan wagen aan een blousje. Nu maar hopen dat dat gaat lukken.
  • Samen met mijn vriend roti gemaakt en gegeten. Zo gezellig om met z’n tweeën te koken.
  • Vrijdagavond relaxed op de bank, ‘alles mag op vrijdag’, gekeken. Niet nadenken, maar gewoon ontspannen kijken en ook zo af en toe lekker lachen.

14 maart:

  • Soms denkt ineens iemand aan je uit een heel onverwachte hoek. Ik kreeg een berichtje van iemand die ik al een lange tijd niet gezien en gesproken had, maar die wel heeft meegekregen dat ik werkloos ben. Ze stuurde mij een vacature door die ze was tegengekomen. Echt heel erg lief!
  • ’s avonds met mijn vriend nog twee nieuwe afleveringen van ‘the walking dead’ gekeken. Of nouja nieuw, we liepen er wel vijf achter, dus we hebben er nog een paar te kijken. Ik kijk altijd met een kussen bij de hand. Sommige stukjes zijn mij gewoon net iets té spannend. Maar hé daar ben ik vast niet de enige in!

15 maart:

  • De ochtend goed begonnen met hardlopen bij de sportschool. Deze keer wel binnen, omdat mijn vriend graag binnen wilde trainen. Ik liep ongeveer 4 km in een half uur achter elkaar. En dat ging best wel goed.
  • ’s middags in de stad kadootjes gehaald samen met mijn zusje. Ook nog snel even nieuwe henna gekocht. De bruine kleur weer. Over een paar dagen wil ik mijn haar weer gaan bijverven. En als ik dan toch bezig ben, maak ik er gelijk een artikel over ;).

P1030817

  • ’s avonds tijdens het televisie kijken lekkere snacks eten…..de moneybags! Hmm ja dat was genieten.

2 gedachtes over “Happies

    • Dankjewel! Moneybags zijn eigenlijk gewoon ‘zakjes’ van filo of bladerdeeg met een bepaalde vulling erin. Ik had in deze wat kip, paprika, bleekselderij en roomkaas zitten. Maar dr kan natuurlijk van alles in. Geen idee of ze officieel ook zo heten haha, ik zag het ooit bij masterchef Australia langskomen. Vond de naam die ze eraan gaven wel grappig en passend, omdat het wel een klein beetje lijkt op kleine geldzakjes.

Geef een reactie

