Korte update

sunset-hair

Ojee….het is alweer een aantal dagen geleden dat ik hier een stukje schreef. Ik snap zelf nog steeds niet zo goed hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik had er zoveel plezier in en toch kon ik de afgelopen dagen niet de zin vinden om een stukje te gaan schrijven. Maar vandaag wilde ik toch weer gaan beginnen en hopelijk ook volhouden! Want ik heb nog genoeg te schrijven! En nu ik weer zo lekker achter mijn laptopje zit te typen besef ik mij dat ik het echt wel gemist heb.

Wat ik de afgelopen dagen heb gedaan? Tja, eigenlijk niet zo erg veel. Samen met mijn vriend ben ik naar een bijeenkomst geweest over de bijstand. Mijn werkloosheidsuitkering loopt deze maand af, dus dat was iets dat moest gebeuren. Nadat we ongeveer drie kwartier stil naast elkaar hadden gezeten, luisterend naar een vrouw die er ook maar weinig zin in leek te hebben dit allemaal te vertellen, spraken we vastbesloten af dat we er alles aan gaan doen om niet de bijstand in te gaan. Het is gek dat we al zo’n lange tijd ons best doen om werk te zoeken en dit maar niet wilt lukken. Of nou ja ik moet eigenlijk nu zeggen wilde lukken. Vandaag heeft mijn vriend een positief sollicitatiegesprek gehad en mag door naar een tweede gesprek. En ook ik heb over een paar dagen een sollicitatiegesprek. Ik vind het nog zo onwerkelijk en ik durf nog niet heel blij te zijn, omdat het allemaal nog niet zeker is. Het kan namelijk ook zo zijn dat het bij ons beide niet doorgaat en dan zijn we weer terug bij af. Maar het zijn zeker al hele fijne dingen. Hier ben ik dan ook de laatste dagen veel mee bezig geweest.

Ook ben ik bezig geweest om via wordpress.org mijn blog te maken. Ik heb er allemaal geen verstand van en liep op een gegeven moment ook helemaal vast en daar baalde ik erg van. Ik heb er maar niet meer naar gekeken en probeer het over een tijdje weer.

En verder ben ik eigenlijk vooral heel erg lui geweest. Echt héél lui. En daar ben ik wel weer helemaal klaar mee. Ik voel mij er niet goed bij en wil gewoon lekker bezig zijn. Dus ik ga weer proberen om zoveel mogelijk stukjes te schrijven op mijn blog, weer fanatiek te gaan hardlopen en een nieuwe challenge aan te gaan!

woehoe!

Een gedachte over “Korte update

Geef een reactie

