Van alles door elkaar

office-620817_640

Al een paar dagen zit ik achter mijn laptop te staren naar het beeldscherm in de hoop dat er wat letters verschijnen. Helaas gebeurde dit maar niet. Vandaag wilde ik toch weer wat gaan schrijven. Gewoon maar beginnen met schrijven en kijken wat er uitkomt. Hieronder een lijstje met puntjes, of eigenlijk gedachten, gewoon maar van alles wat.

* Morgen alweer koningsdag! Ik heb nog helemaal geen plannen voor deze dag (ben ik de enige?). Ik heb er dit jaar niet zo’n behoefte aan. Natuurlijk heb ik wel alvast oranje tompoezen in huis gehaald. Die mogen niet ontbreken. En voor de rest zie ik het wel. Ook wel weer heel lekker stiekem om geen plannen te hebben.

* Ik ben zenuwachtig. Super zenuwachtig voor de komende dagen. Ineens krijg ik uitnodigingen voor sollicitatiegesprekken. En natuurlijk ben ik daar superblij mee! Maar poe, ik voel dat heel mijn lichaam gespannen is. Spannend….spannend!

* Weet je wat gek is? Al maanden maak ik mij zorgen om onze financiële situatie. Ik pieker er over in bed, sta op met de gedachte hieraan en bedenk de hele dag door wat we eraan kunnen doen. En ineens, is die vervelende financiële situatie weg (mijn vriend is aangenomen jeeeej!). Ik hoef mij er geen zorgen meer om te maken. Het gekke is dat ik nog steeds een onrustig gevoel heb. En dit gevoel lijkt de laatste dagen maar niet weg te gaan. Ik snap maar niet waarom dit gevoel niet weggaat. Er is geen reden meer om mij er druk om te maken. Het lijkt alsof ik het nog steeds niet kan geloven. Nog steeds ben ik (denk ik) nog een beetje bang. Bang, dat er opeens weer slecht nieuws kan komen. Ik moet het laten gaan. Ik zeg het steeds tegen mijzelf. Ik moet weer proberen te genieten van alles.

woman-156892_640

* Wow ik heb spierpijn. Het leek mij leuk om via YouTube een workout op te zoeken en mee te gaan doen. Gewoon lekker thuis in de huiskamer met harde muziek erbij. Na een kwartier was ik al kapot. Dat het zo intensief was, had ik niet verwacht. Toch vond ik het superleuk! Mijn vriend keek wel even raar op toen ik stond te springen in de woonkamer. Helaas wilde hij niet met mij meedoen.

* Vandaag staat een grote schoonmaak op de planning. Of nou ja groot, haha gelukkig is ons huisje niet zo groot. Zo heerlijk vind ik het als alles weer schoon is. Stiekem keek ik er gisteren al naar uit om hieraan te beginnen.

* Ik wil super graag weer beginnen aan een zelfmaakprojectje. De stofjes liggen er al klaar voor. De afgelopen dagen heb ik er niet zo veel tijd voor gehad (jammer!). Hopelijk vind ik volgende week wel tijd om aan de slag te gaan.

* Zette ik maandag zo leuk mijn nieuwe challenge online om te gaan tuinieren, gaat het weer ineens onaardig doen. Ik hoop dat het snel weer beter weer wordt. Ik ben heel benieuwd of ik wat van de tuin kan maken.

* Ik wil aan een nieuwe tv serie gaan beginnen. Iemand aanraders? (breaking bad, gossip girl, homeland en walking dead heb ik al gezien)

* Gisteren las ik een leuk boek uit. Ik kan erg genieten van lezen. Als ik in een boek begin, kan ik het maar moeilijk wegleggen. Iedere keer als ik weer een boek aan het lezen ben, neem ik mijzelf voor om dit vaker te doen. Het stomme is, dat het er vaak niet van komt. Ik zit er over te denken om een biebpasje aan te schaffen.

* Ik hoop snel weer wat inspiratie te vinden om meer te gaan schrijven. Soms heb ik er wat moeite mee. Mijn gedachten zijn nu vooral bij de komende sollicitatiegesprekken. Daarna gaat het waarschijnlijk wat gemakkelijker om weer meer te schrijven.

Dit was even van alles door elkaar. Een beetje van de hak op de tak stukje. Nog een heel fijn weekend allemaal!

9 gedachtes over “Van alles door elkaar

  1. Als eerste gefeliciteerd! Wat fijn om te lezen dat je financiële situatie nu goed is!

    Workouts van YouTube zijn leuk! Je hebt zoveel verschillende dat je iedere keer wat anders kan doen. Zelf ben ik trouwens dol op Bones en Scorpion, maar dat zijn series die je of heel leuk kan vinden of totaal niet. Succes met je sollicitatie gesprekken.

  2. Ah spannend die sollicitatiegesprekken, kan me voorstellen dat je daar nu vooral mee bezig bent! Wel fijn dat je vriend is aangenomen zeg, last van je schouder 🙂
    Homeland, Walking Dead en Gossip Girl keek ik ook. Verder raad ik House of Cards, Orange is the new Black, Hannibal, Mad Men en Bates Motel aan. Haha ik kijk té veel series.

Geef een reactie

