Vragen & antwoorden

De laatste tijd zie ik vaak de Liebster award voorbij komen. Ineens werd ik ook genomineerd door Jolieke (dankjewel!). En dan kan ik natuurlijk niet achter blijven. Lees verder voor de vragen en mijn antwoorden!

1. Waarom ben je een blog gestart?

De laatste jaren heb ik erg getwijfeld of ik aan een blog wilde beginnen. Ik had vroeger al websites via kinderlines.nl, clubs.nl en daarna ook nog een website met jawel zo’n leuk .tk adres. Daarna had ik er even geen zin meer in. Ik kreeg het druk met mijn studie, baantjes en uitgaan. Nadat ik vorig jaar ineens zonder baan thuis kwam te zitten, begon het weer te kriebelen om een blog te starten. Ik ben er vooral aan begonnen om mijzelf te kunnen uiten. Ik voelde mij nutteloos en eenzaam thuis. Mijn blog helpt mij om mijzelf nuttig te voelen en dwingt mij ook om productief te zijn.

2. Wat vind je het leukste aan je blog?

Het leukste aan mijn blog…hmm dat is denk ik wel dat ik dingen ben gaan doen die ik hiervoor nooit deed. Zoals bijvoorbeeld de zelfmaakprojectjes en hardlopen. Ik probeer mijzelf te blijven uitdagen met mijn blog. Ook leuk vind ik reacties van anderen. Ik had niet verwacht dat ik überhaupt reacties zou krijgen. Het doet mij echt goed.

3. Hoelang per dag besteed je, je tijd aan je blog?

De laatste tijd echt te weinig. Dat vind ik eigenlijk erg jammer. Ik denk er wel heel vaak aan. Maargoed dat is een beetje hetzelfde als denken om te gaan sporten en dan vervolgens niet te gaan. Er aan denken is niet goed genoeg. Ik ga proberen om meer tijd aan mijn blog te besteden.

4. Hoe zie jij jezelf later?

Als een gelukkige moeder met 2 of 3 kindjes. Haha echt waar! Heb ik altijd al zo gezien. In een leuk huis samen met mijn vriend.

5. Liever rijk en dom of arm en slim, en waarom?

Arm en slim. Ik geef niet veel om geld. Geld maakt niet gelukkig, maar kan dingen wel gemakkelijker maken. Maarja ik ben dan heel slim en daardoor vind ik vast wel een manier om een goed en gelukkig leven te leiden.

6. Als je een tijdmachine had, die je maar één keer kan gebruiken, dus als je bijvoorbeeld naar de toekomst gaat dan kun je niet meer terug. Wat zou je dan doen?

Wat een lastige vraag! Ik heb hele fijne gevoelens bij mijn basisschoolperiode. Op school had ik het naar mijn zin, thuis was het ook erg gezellig en ik zat op een leuke sportclub. Ik had geweldige vrienden en ik was zorgeloos. Vooral dat zorgeloos zijn, mis ik ontzettend! Maar als ik terug ga naar die tijd en het betekent dat ik hetgene erna ook allemaal weer moet meemaken, dan blijf ik toch maar liever van die tijdmachine af.

7. Je zou je hele leven lang maar één bepaalde maaltijd kunnen eten, wat zou die maaltijd dan zijn?

Uhmmm….heel saai misschien maar doe dan maar gewoon iets van boontjes, aardappels en een vleesje. Ik ben gek op pastagerechten, maar dat zou ik absoluut niet iedere dag en zeker niet mijn hele leven kunnen eten.

8. Hou je van sporten en aan wat voor sport doe je?

Ja! Ik ga graag hardlopen en de laatste tijd vind ik het ook erg leuk om de workouts van YouTube te doen.

9. Wat is je lievelingskleur?

Geel, lekker vrolijk en zonnig. Laatst ook mijn woonkamer geel geverfd! Ik vind het geweldig!

10. Als je voor de rest van je leven ergens anders moest wonen, waar zou dat dan zijn? (In Nederland)

Den Haag lijkt mij wel wat, dicht bij Scheveningen en een groot winkelcentrum, maar Brabant lijkt mij ook erg leuk. Lastig!

11. Wat betekend succes voor jou?

Niet zoveel meer. Vroeger wilde ik altijd ergens écht goed in zijn. Ik voelde mij saai en heel onsuccesvol. Ik heb lange tijd slecht in mijn vel gezeten, was jaloers op alles en iedereen. Ik vond mijzelf niet veel waard. De laatste tijd ga ik mijzelf steeds meer accepteren en heb ik geleerd dat het leven niet draait om ergens goed, of de beste in te zijn. Gelukkig zijn, is voor mij het grootste succes wat er is.

Zo dat waren de vragen en mijn antwoorden. Eigenlijk is het de bedoeling dat ik nu andere bloggers ga nomineren, maar ik heb de liebster award al bij heel zoveel bloggers langs zien komen. Hierbij nomineer ik iedereen die deze vragen ook wilt beantwoorden!

6 gedachtes over “Vragen & antwoorden

Geef een reactie

